Tredje dagen det har hänt

Puh! Är helt slut efter denna dagen, inte för att vi gjort allt för mycket utan för att jag har frusit hela dagen!

Började med att jag satt i ett is kallt garage för att hjälpa andre med sin bil och sen har jag inte fått upp värmen direkt ordentligt. Blev fika hos hans mormor och morfar samt ett besök på Coop för att handla lite mat så nu äntligen är vi hemma och chili con carnen står och puttrar på spisen.

Ska bli riktigt underbart att få lägga sig i ett solarie sen inte minst för värmen uran för att denna kroppen behöver färg.

Snön ligger kvar lite här och där men för det mesta så har den tinat bort, trist samtidigt som det är skönt då man kan köra bil normalt tråkigt för att när den väl kommer kan den ju komma för att stanna ett tag också tycker man men men..

Tredje morgonen i rad jag har vaknat och undrat vad klockan är, tar fram mobilen och den står på 07.00 i morse blev jag fan lite rädd alltså, vad är detta liksom?!

I morgon hoppas jag inte att jag vaknar vi den tiden iaf!

Ska kolla till maten nu så hörs väl sen hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0