Vad som har hänt!

Vilken härlig dag det har varit, underbart väder fast att det har blåst en aning bara synd att jag sov bort halva dagen men det är sånt som händer och trött var jag också så det var bara skönt.
I morgon blir det upp med tuppen igen för att tvätta, kunde ju varit något roligare faktiskt men det är sånna saker man också måste göra.

Var iväg på en visning till innan idag så nu hoppas jag fan på tur där också men tror inte riktigt att det blir så då det är några före oss men man vet ju aldrig!

Träningen med min boll har jag också avklarat så nu blir det lite tv och slappe i soffan en stund och sen ska vi ner och sola idag också wooppp woopp :) Måste även til sjukhuset och boka tid för fotografering till mitt idkort i jobbet samt hämta mina saker men det får nog bli en annan dag då jag nog inte pallar det idag men vi får se.

Annars har det väl inte hänt mer idag mer än att jag fick städat lite har bara dammsuga och torka golv kvar och det tänkte jag göra under tiden andré sitter och spelar!

det var nog allt för idag så får vi väl se om det dyker upp något inlägg i morgon känner att det börjar bli lite torka på denna fronten men så blir det väl ibland, tur man inte har detta som jobb och måste sno inlägg från andra för att ha något att skriva om för att man ska få betalt, nej usch det är jag glad för att jag slipper.

Ha det :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0