Vakna med

Godmorgon i ottan :)
Upp kom jag utan problem men det hade inte alls varit fel att få sova några timmar till, var mycket piggare när jag vakna halv 5 i morse men då är det så dax liksom.
Är redan vegjord och undan plockat är här och hantverkaren skulle komma någon gång mellan 9-11, jag lovar han kommer 11 bara för det haha :p
Vakna med the voice är på tv, var ju inte igår man kollade på det dock tycker jag inte det är speciellt kul att sitta och titta på kanske för jag inte riktigt gillar Josefin Crafoord och verkligen inte Daniel Paris, shit kan ju verkligen säga att det både hörs och syns att han är gay, det är aboslut inget fel med det men när det blir för mycket Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejj biiiiiiiiiittches så vill jag bara dra täcket över huvudet hahah :p men han är säkert jätte snäll :)
Får väl nöja mig med detta program om jag inte vill sitta och titta på en massa repriser och lite musik är ju rätt gött på morgonen så ska fortsätta med detta, ååååååååhhhmyyyyggoooooodddd hörrni :p
haha nä nu ska jag sluta ha det så bra allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0