Välbehövlig sovmorgon

Godmorgon söndag :)

Har nyss gått upp och fy vad denna sovmorgon var behövlig, hade lätt kunnat sova någon timme till men man har ju saker att göra idag så vill ju gärna få ut någonting utav denna dagen :)

Igår blev det bara film mys här hemma, sara och Hansson var här en sväng och kolla på en film och efter dem hade gått blev det ytterligare en film och sen sa vi Godnatt redan klockan 12, skönt för sliten var jag som bara den !

Idag är det bilen som ska bli fixad, iväg och köpa nytt batteri och sen hoppas jag den startar när den väl ska starta, kanske borde köra bil lite oftare men är inte alltid så lätt o veta var man ska :p

Jag ska hoppa in i duschen och sen ska jag försöka få liv i min älskling :) ha en bra söndag alla ni där ute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0