Vänta, vänta!

Precis som jag tänkte så vart det ingen som kom klockan 9 så några timmar till i bingen hade man kunnat haft men strunt samma är rätt skönt att komma upp tidigt också men hade varit ännu bättre om man slapp sitta och vänta, jag hatar att vänta speciellt när jag inte vet om dem ringer innan, ringer på porttelefonen eller om dem bara kommer så springer runt med mobilen i handen vart jag än ska så jag inte missar nått och jag börjar bli hungrig igen, är det lönt att göra lite mat tänk så kommer dem mitt i allt, ahh vilka problem man har.. sålänge dem kommer innan 14 så är jag nöjd iallafall, tråkigt dock eftersom man har väntat hela dagen men bättre än att dem inte dyker upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0