Var tar tiden vägen ?!

Ofta man vaknar klockan 7 och är super pigg, tänkte att jag ligger här och drar mig ett tag och sen vakna jag igen halv 10, vad hände där liksom ?!
Inte ens min klockan har ringt iallafall inte vad jag har något minne av men nu är man uppe iallafall och är segare än segast, kanske beror på att det är mulet och tråkit väder.
Tycker dessa dagar bara har sprungit iväg, onsdag idag igen och snart är det helg, var tar tiden vägen egentligen ??
Tänkte jag skulle ta och köra och fixa lite saker idag bla. en present till mormor som snart fyller år så nu när bilen är hemma igen så hoppas jag att den startar med en gång så inte batteriet är helt slut över en natt för lägger ju hellre mina pengar på annat än ett bilbatteri.

ska asa mig ur soffan och få på mig lite andra kläder och måla mig lite sen så ska jag iväg!
Ha en bra dag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0