Vilken bra start på dagen :)

Vilken bra start på morgonen jag fick idag då, papperna är nu skrivna och i morgon börjar jag jobba igen :) wiho fy fan vad skönt detta ska bli, tror jag kommer trivas som bara den och det bästa är ju att jag fick den lönen jag var ute efter så tror verkligen detta ska bli bra, känns så iallafall.
Så i morgon klockan 7 ska jag befinna mig på jobb för bredvid gång så jag hittar vart jag ska så jag tror jag kommer vara mer död än levande när den dagen är över ;) haha men det är väl alltid så i början tror jag :)

Allting gick väldigt fort här nu men det är jag bara glad för, hade tänkt jag skulle på en massa utbildningar osv först men det kommer tydligen senare , inte mig emot trodde även jag typ skulle börja nästa vecka eller något sånt där men dem fråga när jag kunde börja och jag svara i morgon och så blev det ska bli underbart härligt att få komma igång igen och inte bara sitta här hemma och vänta på att telefonen ska plinga ;) sen hoppas jag ju bara på att jag får en massa timmar men om jag uppfattade det rätt så ska det inte vara några problem ;)

så nu måste jag bara ta mig till sjukhuset och hämta hem mina saker en dag också eftersom jag inte lär vara där så mycket längre, trist men så blir det ibland när man inte får några bra erbjudanden helt enkelt, håller man inte hårt i sitt folk så försvinner dom så är det ju över allt faktiskt men men någon gång lär jag nog vara där med tror jag :)

Blev lunch på Ikea idag med gubben min som är ledig och höll på för fullt med sin bil, där var dock för mkt folk i resturangen så fick bli korv istället lika gott det och billigare om ingenting annat ;) haha, blev en tur till Honda och sen tillbaka till hans föräldrar där han fortsatte med sitt meckande och nu har vi precis kommit hem, ska precis bara byta om och sen ska vi iväg igen på lite äventyr :) Så lite får vi allt umgås med varandra nu när han är ledig :)

Åhh vad jag är glad idag men det kan ni kanske förstår hihi :) Ha en underbar dag så hörs vi ikväll tjohoo :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul. såg dig men ville inte skriika. ;) vart har du fått jobb? Vill oxå ha ett ;/ kram

2012-02-22 @ 15:37:08
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0