Vilken morgon

Vilken morgon och vilken mög bil jag har!
Gick upp i tid gör att hinna ut med hunden, äta och göra mig klar eftersom jag skulle på arbetsintervju halv 10. Gick ut vid 9 för jag tänkte det va bättre att komma lite tidigare plus att bilen skulle bli varm osv tror ni den startar?? Neeej, panik direkt ringde andre som fick ringa hans pappa men ingen svarade, fick tag i Sarah i sista sekund och vilken tur jag har som har en sån fin vän och tur jag har att hon inte hann åka till Bjuv.

Blev lämnad vid Landskrona vägen och in och hade mitt möte, som tur va var jag inte så jätte sen, slår aldrig fel när man ska iväg såhär och slår aldrig fel att hon jag hade mötet med inte svarade men som tur var så va allt lugnt och mötet gick suveränt bra och åter igen så hoppas jag referenserna ser bra ut även denna gång :)

Fick bli en promenad från miatorp till söder, skoskav och genom svettig skit bra haha nu blir det ett möte till här på af och sen ska jag hem till den lilla och sen träffa min underbara Sarah :) en miljon tack till dig :)

Här har vi dem två bästa i mitt liv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0