Yeeeeaaah :)

Min snälla man kom hem tidigare för att vi skulle få igång min bil och nu funkar den igen men får stå på laddning till i morgon så är det nog bara att tuta och köra igen hoppas jag :) Kanske batteriet som börjar bli kasst vad vet jag funkar det så är jag glad iallafall :)
Kom äntligen iväg till Maxi också och fick handlat det vi behövde plus lite till :p så längtar redan till i morgonbitti så jag kan komma upp och äta min goe frukost, youghurt och jordgubbar :) kan man längta lite mer till våren/sommaren men ett plus i kanten är faktiskt att det börjar bli ljusare på morgonarna och kvällarna nu så himla skönt och bättre blir det ju :)
Nu ska jag hoppa in i duschen innan tv programmen startar så ha en trevlig kväll så hörs vi när vi hörs !!
Får bli en bild på en lite goding :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0