You are my world

Det här ständiga letande efter saker gör man knäpp, exakt hela dagen har jag sprungir omkring och letat efter en penna, en liten sketen penna men dock den ända vi tydligen har som fungerar bra och när jag väl satte mig ner och tänkte var jag var sist med den där och tillslut hittade jag den i soffan av alla ställen.
Jag började leta efter karamell färgen vi köpte igår, hittar inte den någonstans, har vänt upp och ner på skafferiet ett antal gånger men den finns inte där, jag gillar inte alls det här alltså man känner ju sig duktigt trög när man springer runt som en dåre och inte hittar någonting, har man för mycket saker då eller vad är felet?
Middagen är intagen och André kom hem med fina blommor till mig :):) även han fick blommor och även choklad men hans blommor var ju helt klart bättre än mina som jag köpte på konsum hahha ;) tanken som räknas iallafall :)
Där finns en sång eller ringsignal tror jag det är från sällskapsresan där dem säger - Ahh va fan man var ju nykter i morse, från ingenstans så fick jag detta ur mig igår kväll och har fortfarnade det på hjärnan och jag kan inte sluta säga det haha snacka om att här e någon som e trött på det :p men förhoppningsvis så försvinner det väl snart , hoppas jag :)
nu ska jag fortsätta mitt letande eller så köper jag bara en ny och ska även få tag på en sprits så är det med det ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom har en gångs sprits på maxi. :) går o tvätta o använda den igen. :)

2012-02-14 @ 20:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0