Bio mys :)

Då har vi fått handlat en massa också en massa frukt och grönt för en gångs skull ska även beställa hem lite saker från bodystore i morgon :)

För en gångs skull nät jag vill till Elgiganten kommer vi fem minuter innan de stänger så det får vi ta i morgon.

Nu sitter vi bara här i soffan och väntar på att tiden ska gå så vi kan hämta våra biljetter till bian som vi ska på kl 9 hoppas bara filmen är bra nu också ska iaf köps på mig både popkorn och läsk brukar aldrig göra det men så ofta som vi går på bio kan man ju allt slå till ;)

Får se om jag skriver mer efter filmen annars hörs vi i morgon så länge får ni denna bilden haha vi hade rätt roligt när vi va och handla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0