Det är inget nyårslöfte!!

Lite kvälls mys här hemma framför tvn är perfekt avslut på denna kväll.
I morgon är det tvätt som står på schemat, jippie !!
Ska även på middag i morgon kväll hos min kära mormor, skönt att slippa laga mat och trevligt att träffa familjen :)
Det bästa med att det är Torsdag i morgon är nog att André är ledig på Fredag.
Denna helgen har vi bestämt oss för att gå på bio faktiskt, vilken dag och film får vi nog se sen man kan ju alltid ångra sig liksom.
Denna helgen och den efter ska bara bli lugna har jag bestämt mig för iallafall för sen den 21:e blir det fullt ös i Bårslöv ;)
Sen det här med att man skulle börja äta nyttigt, köss mig någonstans sedan jag sa det så har jag krängt mer än vad jag brukar och mest skit ungefär som man säger jag ska sluta röka och sen rökar man dubbelt upp istället.
Hade en sån jäkla motivation för inte så länge sedan men sen gick det upp i rök som mycket annat gör så måste verkligen sätta mig ner och gå igenom käk och lite sånt för man måste ju börja någonstans  efter det kan man ta tag i allt med motion och gym!
Det är många som har tagit det som nyårslöfte att börja träna, hur ofta gör man inte det liksom? och hur många gånger funkar det på riktigt ?
Njae precis, varför kan man inte bara börja mitt på året för ? Vem säger det ska vara lättare bara för att det är ett nytt år ?
ja det kan man allt fråga sig, jag har inte det som något nyårslöfte jag har det för att vara snäll mot mig själv och min kropp för vem vill inte må bra ?!
Sen om det funkar nu, om 3 månader eller den siste december det kan kvitta bara det blir någon förändring iaf.
Well well någon gång kommer man nog igång!
Detta får bli det sista för idag i morgon får ni mer att snoka i, ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0