Det gick snabbt

Ska säga er att det var underbart att få komma hem och sova och när klockan ringde halv ett så kände jag mig faktiskt hyffsat pigg så blev frulle en dusch och sen hämta vi upp Fredde och åkte till väla.

Blev dödstrött där ute och hade ingen lust alls att gå och titta i affärer så vi åkte hem där ifrån ganska snabbt och satt och fixa lite hemma hos Fredde istället.

Andre är iväg med sin pappa och jag håller på att göra middag blir köttfärslimpa idag första gången jag gör det så hoppas på bra resultat 

Ikväll känner jag bara för att krypa ner under filten i soffan och ligga där hela kvällen och det är så det får bli.

Måndag i morgon igen, helgen gick fort tycker jag men en massa som ska göras denna vecka och till helgen är det en massa roligheter så det ser jag fram emot 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0