En familj som gör livet lite enklare

Den 25 augusti klockan 21.08 fick jag världens finaste sms, jag skratta och grät av lycka, det här smset hade jag längtat efter och strax innan det kom var jag så otroligt nervös.

Det här smset har jag fortfarande kvar och jag vill inte radera det och än idag när jag går in och läser får jag ett sånt härligt lyckorus i hela kroppen.

Tänk att man kan bli så oehört glad för någon annans skull, tänk att man kan känna sådan stolthet som jag gjorde denna dag, det är något jag önskar att alla får uppleva någon gång.

Denna dagen kom världens finast pojke till världen, min bästa vän blev mamma, hennes sambo blev pappa och tillsammans fick dem en son och bildade sig en familj, en familj som gör mig så glad, en familj jag alltid vill ha i mitt liv, en familj som jag önskar all lycka till.

Denna familj gör mitt liv lite enklare genom att bara finnas där dem finns, denna familj betyder så obeskrivligt mycket för mig & jag kommer alltid, alltid att ställa upp & finnas till precis så som dem finns för mig!

Jag älskar er till stjärnorna och tillbaka och tack för ni finns fam. Magnuson/Nielsen !

P.s vi alla behöver komplimanger ibland och detta är ett perfekt sett och förmedla dem så alla verkligen förstår att dessa personer är viktiga för mig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0