En perfekt kväll!

Då vart man hemma igen efter middag hemma hos mormor, fick super god mat och just nu känns det som jag gått upp 10 kilo haha ;)
Skönt var det att komma hem faktiskt, bara slå sig ner i soffan med mjukisbyxorna på och titta lite film en helt perfekt kväll.
I morgon får vi även besök utav mina föräldrar och innan dess ska andré jobba så hoppas på att han kommer hem lagom tills de kommer :)
Ska även boka biljetter till bian vi ska kolla på, har ju en snäll mamma som gav oss fri biljetter eller rättaresagt så ska vi nog tacka hennes chef haha :p
Är inte ofta jag går på bio men när man inte behöver betala något för det så kan man ju lika bra passa på, eller hur??
Nu ska jag och min mätta mage slå sig till ro under min goa filt. Ha en bra kväll och festa lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0