Full rulle

Har varit full rulle sen jag klev upp ur sängen, gjorde ve mig och åkte ut på väla och Ikea med sara, hittade ingenting och jag kan ärligt säga att jag e rätt trött på det stället tycker inte alls där är något roligt längre men det var iaf skönt att komma iväg lite.

Nu är jag hemma igen och ska snart iväg med sara igen nämligen hem till Sarah haha, kanske svårt att hänga med men som ni ser stavar den ena med h på slutet då det också blir lättare att förstå att det är två jag pratar om ;)

När vi är klara där ute ska jag bara hem och möta upp andre och sen iväg med honom , skönt att det händer lite idag faktiskt !

Nä dax och sticka igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0