Ge mig sommar !!!

Då har man äntligen landat här hemma, fy för sören vad det är kallt ute brr :s har frösit näst intill hela dagen, usch usch SOMMAR tack !!
Blev som sakt en runda till sarah & martin med sara, stannade där ett tag och sen åkte vi hem och var bara upp och byta skor och sen iväg med André igen, han skulle lämna färgprover och vi andra busa med voven som fick följa med mig hem idag :) alltid lika mysigt !
Har nyss fått i oss lite middag och jag ska snart ställa mig i en varm dusch såå jag får upp min kropps temperatur igen, det är verkligen nu som man skulle haft badkar alltså så härligt det hade varit.
Blir en film ikväll bara och lite kex och ost så ser min kväll ut , hörs i morn igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0