Goa grannar man har då!!

Nyår är över och 2012 är igång, detta året lär det nog hända mycket det känner jag på mig och jag är lite ivrig faktiskt :)

Kvällen igår var bra ända fram till efter tolv slaget sen sega alla till sig och ville hem, kanske börjar bli gamla eller så är det för att man har så höga förväntningar och man gör allt för att det ska bli bra jag vet inte men det tar på krafterna så när jag väl hamna i säng vid tre tiden var det väldigt skönt!

Tog en rejäl sov morgon ända till halv två faktiskt vet inte när jag sov så länge sist men skönt va det iaf :)
Har fått städat så nu ser här ut som ett hem igen !
Sitter och kollar på Kalle och chokladfabriken på tv, mitt i allt hörs det som det kommer reklam tyckte det va konstigt och gick ut i hallen där står vårt fyllo till granne och ser förvirrad ut, skit rädd blev jag så fick knappt fram ett ljud men gubben gick ut tillslut! Goa grannar man har va ??!!
Riktigt obehagligt..

Ikväll blir det käk med Andy och strax ska jag ta min första dusch detta året ;) och tack till alla som kom igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0