Har fått mycket gjort idag

Fy sören vad trött jag var i morse när klockan ringde, drömde en sån sjuk dröm också så var helt förvirrad när det väl var dags att gå upp men efter jag dratt mig en halv timme så steg jag upp och gjorde mig klar för att åka till Tandläkaren, brukar inte vara det roligaste men som tur är har jag ingen skräck för det och dem var sjukt trevliga och roliga och det gör det hela mycket mycket bätttre, är nöjd att jag byta till Folktandvården i råå!

Åkte till Maxi och handlade effter det och när jag kom hem med sakerna var klockan bara halv 12 så jag passa på att städa upp här hemma och sen satte jag mig i bilen och körde till apoteket och flower team så nu ser här inte så tomt ut i fönstret längre :)

satte mig och skulle måla lite men det blev inte alls som jag tänkt mig så får göra om det igen men det är inte hela världen bara kul att hålla på en massa.

Nu har vi även fått svaret på lägenheten vi hade satt upp oss på och som vi var och tittade på i onsdags och det blev tyvärr ett nej men det gör inte så jätte mycket då den lägenheten bara var 3 kvadrat meter större än denna så det hade ju inte gjort något om den var liite större men vi ger oss inte , det ska nog ordna sig i slut ändan man måste bara hitta något som passar en och det är inte alltid så lätt.

Nu ska jag bara ligga på soffan och lata mig, energin tog slut helt och hållet så egentligen skulle jag tagit på mig och gått ut och gått en runda men jag orkar verkligen inte så det tar jag i morgon istället eller kanske till och med ikväll vi får väl se.

Idag ska jag laga något som jag aldrig har lagat innan, thailänsk kycklinggryta och jag hoppas verkligen det blir bra och att det är gott annars blir det ju lite jobbigt i morgon testar jag ett annat recept på en korvröra :)

Måste ju säga att det går bättre än förväntat det här med att börja äta rätt och jag hoppas det håller i sig också måste bar hitta fler nya recept på käk som man kan laga, det hade varit lite lättarre om mannen min också hade tyckt om typ blomkål och såhär men man får använda fantasin också.

Blir tv nu en stund vi hörs ikväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0