I morgon är det äventyr igen :)

Som ni såg så hade jag och sarah lite myspys igår kväll fast det dröjde inte länge innan jag hadfe krypit ner under filten haha var så trött så var riktigt skönt att få sova sen efter allt vovvande från hundarna haha ;)
Gick upp hyffsat tidigt idag och följde med Sarah och jobbade, åkte tillbaka till henne och tog min väska och min bil och körde hem, bytade om och sen ner på Af, väldigt givande eller inte, som vanligt är det bara en massa info så känns inte som det händer så värst mycket men ska man få pengar får man ju ta sig dit men som tur var så tog det bara en timme och sen gick jag hem igen självklart hade det börja regna och blåsa så himla tur man inte har långt hem alltså för jag var tillrcäkligt blöt när jag kom innanför dörren.
Har landat i soffan framfr OC och fck sms om att mannen är på väg hem från gbg , gött mos :) haha
I morgon är han ledig för vi ska iväg på äventyr redan klockan 10 i morgonbitti sen får vi se vad vi hittar på för något efter det :)
Idag lär det iaf bli en tidig kväll det kan jag ju garantera er !
Tack Sarais för lånet av soffan :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0