I morgon blir det bättre

Nä här blev det inte mycket gjort kan jag ju säga er, tråkigt men så är det ibland.
Soffan är väldigt skön och har varit det sedan efter middagen, i morgon får det helt enkelt bli andra bullar så man får något vettigt gjort denna helgen.
Dock har jag trott att det varit Lördag hela dagen, känns ju nästan som det men bara tur att det inte vart så :)
Ligger inne med huvudvärk och ont i magen också ingen höjdare direkt och är säkert därför jag är så trött och hängig också men lite sömn hjälper säkert men det får bli senare :)
Jönssonligan på Mallorca är på tv så den ska jag kolla litta på och sen blir det nog allt bingen om ingen annan rolig film går igång.
Så ser vår fredags kväll ut iaf :)
I morgon blir det bättre hoppas jag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0