Idag kommer vårt besked

Idag började jag min dag med en timmes promenad, riktigt skönt och jag piggna verkligen till är super nöjd med att jag gick så långt faktiskt, gick hem och åt frukost och nu sitter jag här och skulle ha ringt en massa samtal men det får jag ta efter klockan 1 tänkte jag då lunchen oftast brukar vara slut.
Ska även bege mig ner till tobaksaffären här nere för att väga ett paket, hade tänkt jag skulle handlat lite men det tar jag i morgon efter jag varit hos tandläkaren så jag får ihop min Thaikyckling i morn , hoppas på att det blir gott :)

Idag får vi också vårt besked iallafall vad tjejen sa till oss och jag är faktiskt lite nervös för jag vill så ju så gärna men samtidigt så skulle det inte gå är det bara att försöka igen helt enkelt men vi hoppas på det bästa :) Ni får reda på allt när jag vet hur det ser ut.

Nu ska jag slänga i mig lite lunch jag med, ha en bra dag allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0