Känner mig som människa igen !!

Idag klev jag upp kvart över elva och fyfan vad skönt det var tror jag behövde det här för nu känner jag mig som människa igen!!

Har satt igång tvätten och just nu sitter jag i tvättstugan och väntar på en maskin så passa på att blogga lite då.

Har även stor städning uppe i lägenheten vilket är otroligt skönt för jag hatar när det ser för jävligt ut och hatar när jag knappt vet var mina saker är någonstans men snart börjar det ordna upp sig men tyvärr går det fort till nästa gång jag behöver städa!!

Ikväll är det som sagt middag hemma hos mormor och jag hoppas vädret inte blir som de säger så vi slipper is halka och skit när vi ska hem, inte så värst långt men ändå , jag tyckte våren kunde kommit men värkar mer som vintern dyker upp nu istället för när den skulle komma .

Nä nu är maskinen klar vi hörs senare hej hopp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0