Lång dag

Tjolahopp alla :)
Äntligen har vi kommit hem efter en lång dag, var iväg redan halv 10 i morse och är hemma nu så kan ju säga att jag är rätt trött i huvet och kroppen också för den delen.
Har varit på väla en sväng där tanken var att vi skulle handla upp våra presentkort men hitta inget vettigt så väntar ett tag sen blev det ut till Lund och media markt och sen vidare till elgiganten och Sova och prova säng sen familia och tillslut maxi.
Fick med oss lite mat och andré ett spel och tangentbord till sitt ps3 så nu vet ni vad han ska roa sig med idag haha ;p
Hade tänkt jag skulle plocka undan en massa här och bära upp lite på vinden men jag vet fan inte om jag orkar det , ska sitta här ett tag till iallafall sen får vi allt se hur mycket det är som blir gjort.
Jag hoppas även att mål nummer 2 går som vi vill men jag säger ingenting förän jag vet till 100 % :)



Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Ja Helena! Min mamma jobbar på hjärtintensiven på lassarettet :) hur visste du det?

2012-01-04 @ 16:05:04
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

Jasså, va roligt! Jobbar ni på samma avdelning då alltså? :)

2012-01-04 @ 17:55:09
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0