Lite sådär lagom trött

Nu är man lite sådär lagom trött, längtar hem till min säng och att bara få sova.
Nackdelen med att jobba natt är att jag får så sjukt ont i min mage, man sväller upp som en ballong och inte konstigt då det är meningen att alla organen ska vila under natten så jag hoppas det är väck tills jag ska upp igen sisådär vid halv ett hade jag tänkt mig måste ju kunna somna på kvällen liksom.

Idag bär det även ut på väla och se om man hittar något fint att ta på sig några enkla tröjor är vad jag behöver så jag hoppas på det bästa och att där inte är en miljon människor.

Just nu är tiden väldigt dryg men strax börjar morgon arbetet och sen går klockan fort, tur är det !

Hörs när vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0