Målar

Klädde på mig en massa för att gå ut en lång promenad igen, i snö och regn men måste man så måste man men halv vägs så protestera den jag hade sidan om mig så det var bara att vända på klacken och gå hem igen, måste säga att det var otroligt skönt att få komma in i värmen.

Satte mig och måla min kruka, så nu luktar det färg i hela lägenheten men nu ska det bara torka och sen målar jag resten i morgon så får ni se resultatet när det är klart helt enkelt.
Det värsta med den där färgen är att den är så jäkla stark så står man för länge med den blir man jju helt snurrig, märkte bara det när jag stod med färgsprutan och lacka en pölsemannen vagn på Andrés jobb, örk säger jag och inte nog med det man smakar skit i munnen även om man har haft mask på sig.
Jaja tur jag inte gör det allt för ofta :p

Har gått här hela dagen och bara väntat och väntat, vaktat telefonen som en hök , kollat mina mejl X antal gånger men ingenting har hänt så gissar på att det inte blir något besked idag, tråkigt som fan för jag vill veta men vi får väl hålla oss lite till här hemma.
Tjejen kunde ju i och för sig ring typ NU men hennes arbetsdag är slut om två minuter då dem stänger så tror inte det blir så.
I morgon hoppas jag iallafall !

Ska börja lite smått med maten också, blir kotletter med brun sås och klyftpotatis och för min del blir det även broccoli till det hela.
Det värsta med det här att ha grönsaker till allt är att man hinner ju knappt handla hem det förän det är slut igen så i morgon blir det affären IGEN!

Hörs sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0