Många har undrat

Är fortfarande helt slut i hela kroppen känns som det skulle kunna komma en förkylning när som helst men jag hoppas att jag har fel för jag pallar inte med massa snorande & hostande!
Pallade inte ens laga något mat idag så vi synda och åt mcdonalds istället och det var sjuuukt gott , kanske kan bero på att man inte varit där på jätte länge men jag hade inte heller velat äta där snart igen för hemma lagad mat är ändå bäst.

Blev en runda till Andrés föräldrar också och hälsa på och nu har vi nyss kommit hem igen, efterlyst är på tv så det ska jag bänka mig framför hade jag tänkt även om det snart är slut.

Dem flesta runt omkring mig har undrat om jag är nervös inför i morgon & nej det är jag inte, inte just nu men lär säkert va det i morgon mest för att jag är spänd över vad som ska sägas men jag tror detta kan bli bra, riktigt jävla bra och det gör att jag inte är nervös just nu.
Har varit där innan så man är ju inte ny i kläderna direkt men lite pirrigt blir det säkert ;)

Som sagt Tv och en dusch sen är det godnatt !!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till idag.. :)

2012-01-26 @ 07:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0