Massa mys

Jaha då var det dags igen, jag vill skriva en massa men just nu har jag ingen aning om  vad jag ska börja med.
Ibland tar man upp sidan för att man är sugen på att skriva av sig lite och sen sitter man här och stirrar blint på datan utan att ens har skrivit ett ord, ja ibland är det svårt.

Sarah var ju här innan och blev en massa snack och en massa Kimbo mys samtidigt sodm jag höll på att tvätta, maten är nere och disken är diskad och snart ska vi handla lite till i morgon för då är det äntligen Fredag, så underbart härligt :)

Innan det är fredags mys så ska jag köra ut till mammsen en runda och hjälpa henne med lite saker och när det väl är kväll ska jag gotta ner mig i soffan under min filt och sätta igång en film så just nu känns det som det kommer bli en riktigt bra dag i morgon.

Dags att slänga på mig lite andra kläder och bege oss iväg :)






P.S   J A G B E H Ö V E R E T T P A R G U M M I S T Ö V L A R ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0