Mysdag

Det var en mysig lite tripp till Danmark idag med mamma & mormor, den var inte långvarig men det gjorde inte så mycket då det var rätt så kallt och det var inte så mycket att titta på i affärerna så blev lite mat på en resturang där vi alltid brukar gå till på sommaren och lite saker fick följa med hem också, mest ät bart haha ;)
När vi väl satt på båten påväg hem igen så var jag helt slut och det blev inte bättre av tanken att jag skulle gå hem också, uppförsbackar hela vägen så när jag väl kom innan för dörren var jag helt död.
Som ni säkert förstår har jag slått mig ner i soffan och orkar verkligen inte resa mig, hade varit underbart att gå och lägga sig nu men det kan jag ju inte göra, vila lite och hoppas på att jag piggnar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0