Ny blogg design!

Har suttit och klurat på en ny design och nu är fantasin slut för denna gången så detta får duga så länge helt enkelt, man lär ju sig varje gång och tillslut kanske den blir exakt så som jag vill :)
Det tar dock sin lilla tid men det är de värt för roligt är det, ibalnd iallafall :p

Så vad tycks ?



Bilderna som är satta är ju det min blogg brukar handla om så tyckte det passade bra in.
Tror jag rätt så lär jag försöka göra en ny så fort jag har tid och lust till det !
Roligt att kunna variera sig lite eller vad tycker ni ? ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud designen va jättefin! Är du bra på sånt??? Kanske inte lika roligt att göra till någon annan dock, annars hade du gärna fått hjälpa mej med min! Är det inte svårt??

2012-01-04 @ 17:53:55
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: Sarah

Nu blev jag också sugen på att ändra haha.. Men kan du photoshop eller hur har du fått in bilderna så fint? Jag gör alltid i paint haha! Puss

2012-01-04 @ 18:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0