Ny vecka, nya tag!

Då vart det Måndag igen och jag har inte gjort allt för mkt idag, hade skit svårt för att somna igårkväll men det är väl inte så konstigt när man ska försöka vända rätt på dygnet efter lördagens jobbe natt så det resultterade i att jag gick upp halv 12 idag, skönt som fasiken och i morgon ska jag jobba natt igen så det gör inte så värst mycket att jag sov länge , hoppas bara på att jag gör det i morgon också då det verkligen behövs :)
Ska strax hoppa in i duschen och sen köra och handla lite, det tråkiga är att jag börjar få brist på fantasi vad det gäller matlagning, efter en vecka liksom baahh men får väl leta lite till helt enkelt och se om man hittar något som är nytt :p
Ikväll blir det en sväng på Väla och denna gången lär jag ju orka titta runt där, ska försöka hitta något att ha på mig till Lördag men det brukar inte vara sådär lätt, mycket bättre när man har bestämt sig för att inte handla något för då hittar man massa iallafall jag.
Vi hörs ikväll hejhopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0