O.C

Dagen blev då inte som jag tänkt mig, gjorde mig klar för att ge mig ut på en promenix och gick ner i tvättstugan först som var ledig så blev att jag tvättade istället så nu slipper vi det ikväll, skönt som bara den kan man ha kvällen till annat :)

Sitter just nu fastklistrad till O.C det är ett program jag tycker är skit bra och kan ju knappt slita sig från tvn man kanske skulle köpt hem sig alla avsnitten istället och kollat från början till slut men sen vet jag hur jag är när jag har filmen hemma, jag tittar aldrig på den varför vet jag inte, jag slipper reklam och jag kan se hur mkt jag pallar. får kanske börja med min City akuten film först haha :p vi får se än så länge följer jag det på tvn iallafall.

Är tio minuter kvar av programmet sen ska jag ner i tvättstugan igen. Hörs säkert ikväll hej hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0