Poppers pingviner

Den kollade vi på igår, ännu en film som jag kan rekomendera, skit rolig och skit söt och jag vill också ha en pingvin haha ;)
Filmvalen den här helgen har verkligen varit bra, brukar inte ha sån tur alltid annars när det gäller film.
Men denna borde ni se om ni inte har gjort det.




•••

Nu ska vi snart bege oss ut i dettta skit vädret, dock inte så långt ska bara hoppa in i bilen och köra till Bårslöv en runda sen hem igen men hade hellre sluppit att gå ut usch :s
Så så fort André är klar med sina samtal till cp telenor så ska vi bege oss !
Kanske till och med kan åka och handla lite efter det, vi får väl se vad mannen orkar och vill :p

Just nu är det inga trevliga ord från han sidan om mig och jag förstår honom verkligen. Telenors kundcervice är verkligen skit kass, ja vi får se hur det går.

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0