Såhär på kvällskvisten

Då fick man en massa gjort på kvällskvisten också, skönt!
Åkte ut och hälsa på mina föräldrar och min lille kise och sen blev det Maxi och handla lite till i morgon och resten utav helgen skönt att ha det gjort så man slipper trängas med alla andra i morgon som ska handla något gott inför helgen.
I morgon så blir det bara slappe framför en bra film och gotte på bordet ska bli riktigt härligt och faktiskt så hoppas jag att det är ett jäkla skit väder då det är lite extra mysigt :)
Lördag ska jag jobba natt så får ta allt på Fredagen haha men tur det bara är en natt så man kan gå upp i hyffsad tid på söndag och göra något vettigt med den dagen, det är ju faktiskt lite tråkigt att jobba natt när det är helg men ibland så måste man helt enkelt och just nu måste jag verkligen!
I morgon blir det även en massa samtal som ska ringas osv. så måste verkligen upp i tid, får tvinga mig ur sängen helt enkelt för även om jag ställer klockan så sover jag ändå mycket längre och bara klickar av alarmet trots att det ringer var 7.minut eller vad det nu är..
Jaja nu ska jag hoppa in i duschen och sen slänga i mig en passionsfrukt och sen blir det bingen. Natti :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilken söt liten gris :)

2012-01-12 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0