Saker du kan göra när du har tråkigt !

Hittade denna på den HÄÄÄRRR bloggen som jag tyckte var riktigt bra faktiskt och eftersom jag inte gör något vettigt alla dagar så är det ju en bra lista att gå efter om man nu har tråkigt och inte kommer på något att hitta på ;)

Hoppas inte det gjorde något att jag snodde denna =)

Saker man kan göra om man har tråkigt:
1. Ställ dig ute vid vägen och vinka till alla som åker förbi
2. Ring till en pizzeria och beställ pizza utan deg
3. Fråga vilket kön folk har
4. Döp din hund till "hund"
5. Klipp gräsmattan med sax eller skotta snö med en spade
6. Äta godis tills man får ont i magen
7. Sova hela dagen
8. Måla någonting och sedan titta på när målarfärgen torkar
9. Gå bakom någon och spruta desinfektionsmedel på allt hon/han rör vid
10. Skratta högt och ljudligt till vad folk än säger även fast det inte är kul
11. Låna en bok på biblioteket och skriv sedan på första sidan hur den slutar
12. Prata fejkskånska med alla du möter
13. Lär dig spela fiol


Kommentarer
Postat av: rebecca

hahahhah Visst vart den bra!! =)) Inga problem alls, har ju själv snott den hahahha eller lånat rättaresagt! ;)

2012-01-25 @ 12:23:24
URL: http://beccahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0