Shoppat loss :)

Har nyss kommit hem från väla, fryser ju om öron och huvud när jag är ute i detta väder så behövde något att värma det med och så blev det :)

Om jag verkligen kommer använda ett pannband vet i fan men det är brett så det ser inte så tantigt ut haha :p aja kan nog funka :)

Fick med oss varsin semla hem också super gott mycket bättre än de vi köpte på maxi för de va verkligen blö ..

Blir en dusch och sen slänga sig på soffan känner mig lite halv konstig i hela kroppen så jag hoppas det försvinner till i morgon för då har jag en date med mamma :)

Får gå upp mega tidigt då jag först ska hinna ut med den lilla och göra ve mig och sen va hos mamma vid tio för att sen åka med henne till väla en sväng och sen ska vi hit o hämta mini och sen hem till mormor och sen till Bjuv för att hämta min bil och sen ska mini hem , nu när jag skrev kändes det som de va en hel del men det blir nog lugnt faktiskt :)

En bra dag med andra ord.
Vi hörs i morgon allihopa have a nice day !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0