Shopping :)

Är det något jag älskar så är det shopping, hade kunnat spendera hur mycket tid och pengar på det och jag verkligen älskar när man hittar det där perfekta.
Tyvärr så händer inte det allt för ofta längre, jag kan gå i 20 affärer och inte ens hitta ett plagg som jag vill ha.
Jag vet inte vad det beror på, kanske är det för att det blir nytt mode hela tiden, saker som inte riktigt är min stil eller så är det kanske bara som så att jag inte vet vad jag letar efter.
Det är verkligen tråkigt när man är på jakt efter något snyggt och kommer hem utan någonting.

Idag hade jag iallafall turen att hitta mig en tröja och ett par skor som desutom var på rea så jag är hel nöjd.
Mycket är fortfarande på rea och det mesta tycker jag inte ens är snyggt eller så finns det bara i storlek L och XL eller skor i storlek 36 eller 41.. man blir lite trött på att bara gå runt bland det här, jag vill ha nya saker, nya roligheter att titta på.

Är det något ställe jag vill tillbaka till är det Göteborg, där hitta jag en massa fint så det får nog bli en runda dit snart :)

•••

På tal om något helt annat så sitter jag just nu och tittar på Det okända på sjuan och jag om någon borde inte titta på såna här program men sist jag kollade på det var det mitt i natten på jobb, kanske inte det bästa stället att kolla på såna här saker om man tycker att det är lite otäckt eller rättaresagt skit äkligt!

Denna gången är det faktiskt riktigt läskigt, det dem sitter och pratar om att dem har sett är såna saker som man själv ibland har undrat över och fått för sig, vi får väl se hur mkt av detta program jag verkligen vill se ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0