Snart, snart, snart :)

Sitter fortfarande framför den här burken, skulle gjort mig klar för längesen men det blir aldrig av och snart ska jag sätta mig i bilen och köra iväg på mitt möte så har inget annat val än att resa på mig men först ska jag skriva lite här :)
Som sagt har denna dagen bara varit väldigt lugn, har inte riktigt vaknat till liv fast jag låg och vända och vred på mig hur länge som helst innan jag klev upp, så vart ju pigg då men inte nu längre kanske beror på att jag bara suttit på samma plats hur länge som helst nu :p
Mina papper är iordning som ska följa med mig och jag kan ärligt säga att jag börjar bli lite nervös nu faktiskt även om jag vet att det kommer gå bra och jag tror det kommer pirra mer i magen på mig när jag väl sitter i bilen ;)
Blir iväg på detta sen hem och göra mat och sen ikväll blir det nog att vi åker och stor handlar, behövs verkligen även om jag handlar typ varannan dag nu mera men det blir billigare om man handlar allt på en och samma gång faktiskt.
Fick hem reklam från City gross om deras mat kasse som faktiskt inte kosta så speciellt mycket och det är ju perfekt om man inte har tid att handla eller om man har brist på ideér men jag kan själv tycka att det faktiskt är roligt att komma på nya saker själv och gå och lulla runder i affären efter dem saker man behöver men det kanske bara är jag ;) samtidigt så är jag rätt sugen på att testa detta också men vi får väl helt enkelt se vad vi gör om jag tror rätt så skippar vi det här iaf haha ;)
Nä fan nog om en massa babbel nu MÅSTE jag göra mig klar , önska mig lycka till och ha en br eftermiddag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0