Sofias änglar

Har nyss skuttat ut från duschen och slängt mig i soffan framför Sofias Änglar, älskade det programmet sist det gick på tv så tror säkert det kommer vara lika bra denna gången :)
Denna dagen har bara flygit iväg tycker jag, jag som inte ens visste vad jag skulle hitta på idag men jag begav mig ut på promenad igen i härligt väder , blev även en sväng till Maxi sällan jag är där eller vadå haha typ varannan dag näst intill men så är det ibland får ta stor handling snart istället tror jag, blir nog lite billigare också haha :p
I morgon blir det en tripp till mormor och hälsa på, hjälpa henne med lite saker och bara ha en mysig dag så blir att man får gå upp tidigt då också men det gillar jag :)
Sarisen kommer också hit under dagen och det gillar jag också haha :) Älskar verkligen att ha folk runt omkring mig även om det självklart är rätt gött att ha en dag för sig själv också så känner nog dem flesta tror jag.
Nepp nepp tillbaka till tvn :)
Världens bästa !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0