Sol , sol, sol :)

Ja får man inte sol och värme så får man skaffa det på annat sätt helt enkelt, gick ner och testa det nya soalriet som har öppnat precis vid oss och han som äger det eller jobbar där gav oss sån här olja som man skulle smörja in sig i så luktar härlig cocos så var bara att drömma sig bort, till en strand med en massa palmer, en drink i handen och bara varmt och gott ..mmm

haha näe inte riktigt men det hade varit så mkt bättre än ett sketet solarie men det får duga så länge och dem var faktiskt bra så blir väl att vi beger oss ner där i morgon igen :)

Sitter just nu i soffan med ögonen som går halvt i kors, tror jag ska hoppa in i duschen och sen sova och tyvärr har jag ett sånt jäkla sug efter något, kladdkaka, godis, semla ja en massa sånna här goa saker men NEJ det får vänta till helgen och då kan ni säkert gissa hur mkt jag längtar :p
Fredag får bli min lördag denna helgen så det är den dagen jag syndar, lördag ska jag nämligen jobba natt wiho, inte alls kul när det är helg men det gör inte så mkt någon gång ibland och jag har ju bara en så sover ju inte bort hela söndagen så det blir nog bra :)

Får väl slänga i mig en frukt istället så man kan sova ordentligt, Natti!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0