Sova

Denna dagen skulle bestå utav att sova och det gjorde den också iallafall till halv två så får väl lägga mig en stund på soffan sen och blunda ett tag till så jag orkar hålla mig vaken hela natten men man är alltid lika seg vid 4-5 tiden så är det bara..

Ska även ta en omeprazol innan jag beger mig fick ett tips om att det ska hjälpa magen på natten så hoppas på det :)

Har precis städat här hemma vilket behövdes eller det behövs alltid tycker jag mer eller mindre.
Min kväll kommer inte bestå utav så mkt mer än att käka middag och vila någon timme , tiden brukar gå så jäkla fort så man knappt hinner med något men men sånt är det.

Hoppas natten går snabbt iaf :) ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0