Storstädning

Har verkligen varit igång sen jag klev upp i morse , har varit riktigt flitig här hemma har tvättat och haft stor städning, putsat fönster, skurat badrummet och allt annat som innebär städning.
Landa precis i soffan för lite paus och kände nu hur trött jag blev, inte alls bra att sätta sig ner bättre att hålla igång men snart ska jag ner i tvättstugan en sista gång och sen påbörja maten så får lite att göra då igen :)
Har precis köpte André födelsedags present, tror det kommer bli super bra hihi jag hade själv velat ha det här och jag vet det passar honom till tusen så jag hoppas att han blir glad :)
Känns skönt att ha det fixat eller ja, det känns ju skönare när jag har hämtat det på posten såklart men iaf , får se om jag hittar någonting mer också till han :)
Usch nej nu ska jag resa mig igen innan jag somnar haha :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0