Vad ska jag välja?

Detta har varit en riktigt bra dag hittils, klädde på mig och gick ut på morgon promenad och jag trodde inte att det skulle vara så kallt men fy vad fel jag hade, frös om mina ben och huvud som bara den så det var riktigt skönt att få komma in i värmen efter den timmen.
Åt lite frukost och gjorde mig klar och körde hem till Mormor, hjälpte henne med hennes gardiner men när vi väl hade hängt upp dem så såg vi att mönstret var upp och ner så var bara att plocka ner dem igen, så får åka dit på Fredag igen och hjälpa henne :)
I Morgon ska jag, mamma & mormor ha mysdag i Danmark ska bli riktigt roligt faktiskt hoppas bara att solen är framme också :)
Känns skönt att ha en massa saker planerade faktiskt men sen brukar det alltid bli lite ändring men vad gör det ?!
En annan sak är att jag måste bestämma mig om jag ska vara på sjukhuset eller om jag ska ta kommunen till sommaren, sjukhuset har jag ju redan men dock inte så mycket längre därför jag känner att kommunen hade varit bättre då det är nya möjligheter plus att det kanske är lättare att kunna va kvar efter sommaren också. På sjukhuset är vi så många vikarier så det knappt går att få några timmar plus att dem ska spara pengar hela tiden, tröttsamt men så är det.
Det är verkligen inte lätt det här och jag måste liksom bestämma mig denna veckan!!
Tänker så det knakar på det här och just nu vet jag faktiskt inte alls.. HJÄLP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0