Vaknat till liv

Då säger jag godmorgon till denna dagen :)

Ställde kl på tolv och vaknar halv två, enormt skönt för jag va visst en aning trött men nu har ju nästan hela denna dagen gått och det blir inget besök hos mamma får ta det på fredag då jag inte pallar nu måste iaf hoppa in i duschen så jag piggnar till för ligger fortfarande här och drar mig, ont i huvudet o min hals också, hoppas ju inte att jag blir sjuk!!

Denna dagen ska spenderas hemma istället och ikväll ska jag iaf gå ner och sola, super skönt ha det sidan om sig när man väl ska dit :) blir inte så ofta dock, trist för jag behöver färg men vet att det inte är bästa sättet därför händer det inte så ofta , får väl helt enkelt bli en semester till sommaren ;)

Nä nu måste jag resa på mig , ha det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0