Vilken kväll :)

Hej på er !!

Idag mår jag verkligen skit kan jag säga men det är det värt efter en mycket bra kväll.

Kom hem till Sarah där det redan va fullt hus, hade inte så mkt dricka med mig för jag palla inte bli så full men det slank ner rätt fort det jag hade plus en massa shottar som Martin bjöd på så man va ju rätt bra på det när vi väl tog bussen till stan, hör på den jag har åkt buss haha det var inte igår :p

Tog oss in till stan och blev en krogrunda på knutpunkten faktiskt , stinsen brukar vi va på så det va faktiskt kul att komma dit efter så lång tid & sen blev det tapaz och även perrongen som det nu heter, kanske inte ett ställe jag hade valt i första hand men det va Sarah som fyllde år så hon fick bestämma och jag hade svin roligt där så ångrar inte att vi gick dit:)

Blev en kebab och sen gick vi hem i regn och satan vad blöta vi va när vi kom hem så det va skönt att få krypa ner under täcket.

Vakna första gången vid tio och mådde verkligen röv, så va vaken en stund och sen kröp jag ner i sängen igen och jag mår väl bättre men det är fortfarande jäkligt jobbigt haha !

Träffa en massa nya människor igår också vilket alltid är liks roligt :) det här var verkligen en super bra kväll och jag är hel nöjd !!

Det blir att hålla sig på det torra ett tag nu tror jag, orkar inte ens laga mat så det får bli pizza och det är ju inte helt fel heller :)

Soffläge delux idag så tar vi tag i saker och ting i morgon istället !!

Ska slänga på mig lite andra kläder och gå ner och köpa mat hejhej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0