Älska festival mat

Har haft en mysig dag ute hos mina favoriter i bårslöv, go fika och massa prat och lek även korvätning och handling på maxi han vi med, en perfekt dag även om vädret har varit lite till och från. Hemma nu igen, andre är och fixar mat till oss vilken tur jag har som har han i mitt liv :) sen blir det iväg o fixa bil, hoppas inte jag somnar på vägen bara börjar kännas att man va uppe tidigt, usch och i morgon är det samma sak blä men det tar vi då. Landskrona karnevalen i helgen, hade varit gott med langos grillspätt, en belgisk våffla och munkar :) haha märks jag är hungrig va? Och det gör inte saken bättre av att jag älskar festival mat så den där langosen ska iallafall ner i denna magen :) Dags att duka fram lite för snart kommer Stålmannen hem igen på sin stålhingst , tja tja !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0