Avundsjuk

Kvällen på jobb bara sprang iväg vilket var skönt för nu är jag äntligen hemma och har satt min rumpa i soffan tillsammans med mina fina killar och inte nog med det så är jag numera ledig i tre hela dagar och de är så uppskattade ska ni veta, underbart! I morgon är det sovmorgon till 9 ungefär för sen är det en ung herre som är kissig så då får man ju allt gå upp och gå ut med han :) har även lite andra planer under dagen, får väl se ifall jag gör det jag tänkt. Hoppas på sol så jag kan få lite färg är så avundsjuk på alla andra som fått njuta på stranden och blivit bruna och fina. Ska mysa med den ena av mina killar, den ludna varianten :p under tiden den andra är i duschen sen blir det allt bingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0