Bättre med rutan nere!

Jisses här sitter jag ute på balkongen och svettas som en lök och tittar ner på ängen då står där ett helt gäng och har yoga, tror jag svettades lite extra bara av att titta på de. Underbart skönt har jag iallafall och hinkar vatten som bara den för att det inte ska snurra i huvudet lika mycket , andre är iväg och fixar bilen och under tiden passar jag på att sitta ute ett tag till iallafall för sen är det duschen som gäller och sen iväg på roadtrip :) tur det finns ac i bilen fast jag egentligen tycker det är skönare med rutan nere och riktigt luft :) Hoppas ni alla njuter lite extra idag nu ska jag svettas vidare hej hopp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0