Det lär hända grejer detta året ;)

Äntligen har tacosen landat i magen, nackdelen med att kränga godis innan middag är ju att man får vänta med den haha ;) Ska försöka hitta någon bra film att titta på ikväll också. Diskutionerna här hemma är många just nu, prat om allt mellan himmel och jord och jag är så glad för att vi verkligen kan prata me varandra om exakt allt det är så mycket värt, vad hade ett förhållande annars varit liksom ?! Detta året lär det hända grejer alltså men just nu vet jag inte riktigt hur utan får vänta till augusti när vi har semester för att få svar på lite saker och som tur är så är det inte så lång tid kvar :) tycker tiden går så himla fort ibland hade det varit skönt om det saktade ner lite :) Nää nu ska jag alt slänga på lite musik, sommarmusik det blir man alltid lite extra glad över :) P.s varför sitter man och frågar en massa saker på Facebook av alla ställen när det finns Google, Eniro osv där man kan få svaren, är man ute efter uppmärksamhet eller vad handlar det om?? P.s.2 varför skriver man ett helt inlägg på sin blogg för att sen plocka bort det igen? Varför lägga tid och energi på det om man sen inte kan stå för det man skriver??

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/748525/images/2012/pic_4ff88b13e087c37c0e000a36.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Saraah

Oj där var många frågor på en och samma gång, haha. :)
Åh du är så bra på göra en nyfiken :) nu får du ju berätta! ;D haha

2012-07-07 @ 21:35:43
URL: http://saarahnielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0