Efter ett par minuter

Jag satt här och fundera på om jag skulle lagt mig i sängen och vilat lite men då hade jag bara somnat, la mig i soffan och gossip girl hade precis börjat och jag somna som en stock efter ett par minuter eftersom jag inte såg mer än två minuter på det, jag som aldrig somnar i soffan annars men herregud vad skönt det var men morgon trött som jag är oavsett tidpunkt pådygnet så tar det sin lilla tid innan jag vaknat till liv så det var ganska skönt att Andres tåg var försenat så jag kunde vänta lite till me att börja på middagen. Nu därimot är jag pigg som en lärka och maten har landat i magen men det blir ändå en lugn kväll här hemma, hoppas bara jag somnar ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0